Wednesday, March 28, 2012

පට්ට ටීචර්....

පට්ට ටීචර්....

එක්තරා පාසලකට අලුතින් පත්වෙලා ආවා බොහොම තරුණ ගුරුවරියක්...
(නැහැ... නැහැ... මම ගිය ඉස්කෝලේ නෙවෙයි..)
බොහොම හැඩකාර තරුණ ඇය ටිකක් වැඩිපුර විලාසිතා පැත්තට බරයි.. (තරුණ වයසනේ)
මේ ගුරුතුමිය අඳින්නේ පළදින්නේ බොහොම කැපිල පේන විදියට...




මුල් දවස් ටිකේ පහල පන්ති වල උගන්වපු ඇයට හදිස්සියේම ආදේශකයක් විදියට සාමාන්‍ය පෙළ
පන්තියකට උගන්වන්න සිද්ධ උනා..

ඔන්න මේ ගුරුතුමිය උගන්න උගන්න ඉන්නකොට
එක කොල්ලෙක්ගේ අවධානය වෙන අතක...
මොනවදෝ කුරුටු ගානවා...
තමන් කිසිම සටහනක් නොදුන්න එකේ මේ කොල්ලා මොනවද කුරුටු ගාන්නේ කියලා
ගුරුතුමිය හොයලා බැලුවා...

ඇයට මෙහෙම පොතක ලියල තිබුන,
එ වෙනකොටත් අවසන් නොකරපු,
මෙන්න මේ කවි පෙළ හම්බුනා...

නැමිලා දෙකට ගත්තා ඈ හුණු කොට්ටේ
කලිසම ගිහින් වැදුනා මේසේ ගැට්ටේ
මැද දාරයට හිර වී ඇගෙ රතු හැට්ටේ 
නටනවා වගෙයි තාලෙට වැල එක නැට්ටේ...


මුල්ලට වෙන්න නෙරියේ රැළි ගොඩ ගැහිලා
සත පනහට වැඩි ලොකු නාභිය ඇරිලා
නොවැදී වැදී යනවිට මා පහුකරලා
නොබලා ඉන්නේ කොහොමද මම ඇස් වහලා...


හිරකර ඇඟිලි තුඩුවට රට හුණු කෑලී
ඉස්සී පහත් වී ලියනා විට පේලි
මතුවන දාරයේ ලස්සන හැඩ බේරී
නොලියා ඉන්නේ කොහොමද මේ කවි කෑලි...


රත් පැහැ දෙතොල ඇයි මේ හැටි වෙහෙසෙන්නේ
සිහිනෙන් වගේ මොනවද ඈ පවසන්නේ
නැහැ කිසි දෙයක් වෙන මගේ මතකෙට එන්නේ
මේ හැටි ඇයිද පපුවට ගින්දර දෙන්නේ...


මල් සාරියට නම් ඈ හරි හැඩකාරී
නොබලන දෑස් ඒ දෙස හරි පව්කාර
නොබලා ඉන්න හැදුවත් ඇස් කීපාර
නවතනු කෙලෙස මේ හිත හිතුවක්කාර...


නැමුනා එක වරම ඇය ගුරු මේසයට
වැල ගෙඩියක් වැටුනා වාගේ බිමට
පැත්තට පේන දර්ශනයේ අසිරියට
ඉවසන දනන් හට ජය කොඩි වෙන කුමට...


ඉන්න නම් තවත් බෑ මිස් ඉවසන් ඉන්න
හැකිනම් මාව ඔය ඔරුවට නග්ගන්න
හබල අලුත් හින්දා බැහැ දුර යන්න
කෙටි පාරකට පුළුවන් නම් හරවන්න...


පින්කර තියනවා මගේ ඇස් දෙක හොඳට
මතකෙට ගනිමි මම මේ පාඩම අදට
නින්දට කලින් සිහිකර මේ ගැන තිතට
දෙන්නෑ කිසිම නිවනක් අද මම අතට...


සමාවෙලා මේ දේ කියලා දෙන්න
කවුරුද ඔබව මැව්වේ මට පවසන්න
ඔබ යන...................
............

මේක දැක්ක ගුරුතුමියට හොඳටම කේන්ති ගියාලු..
අර ළමයාගේ කනින් ඇදගෙන.. පොතත් අරගෙන ගියා විදුහල්පති තුමා ගාවට...
ගිහින් විස්තරේ කියල ඔයා කවි පෙළත් පෙන්නුවලු...

දන්නවද විදුහල්පති තුමා දුන්න උත්තරේ ???

මේ කොල්ලා මොකෝ ටීචර්...
ඔයාව දකින කොට මට හිතුනෙත් ඔය ටිකමනේ.....





**********

1 comment:

  1. මමත් මේ වගේ කවි පෙළක් ලිව්වා කලෙකට කලින්... මාතෘකාව නම් වෙනස් හැබැයි... මේ ඒ කවිද මන්දා....
    මේ තියෙන්නේ මම ලියන බ්ලොගේ...
    මේ වගේ කවි නම් තව ගොඩක් තියනවා....
    බලලා හොඳ නම් පොස්ට් කරන්න...
    http://jbasnayaka.blogspot.com/2012/03/blog-post_12.html

    ReplyDelete